Proefperiode?

Had je de laatste 2 jaar geen geldige judovergunning meer, dan kan je genieten van een proefperiode van 4 weken.
Gedurende deze periode kan je gratis deelnemen aan de trainingen en ben je verzekerd.
Je dient wel het inschrijfformulier (zie hieronder) in te vullen en af te geven voor of na je eerste training.
Je krijgt gedurende je proefperiode ook een uitleenjudopak van de club.
Heb je er na deze proefperiode zin in gekregen om verder te doen? Dan betaal je gewoon je lidgeld (zie hieronder) en je brengt je uitleenpak proper en gewassen terug naar de club natuurlijk 🙂
Na de proefperiode koop je dan je persoonlijk judopak. Je kan dit aankopen in onze club (we hebben de meeste maten op voorraad) of je koopt het in een winkel van je keuze!

Heb je nog vragen? Je kan ons contacteren via : Contacteer Ons

Inschrijven & betalen

Het jaarlijkse lidgeld omvat: “de vergunning” zijnde de aansluiting bij de Vlaamse JudoFederatie (VJF) waarin ook de verzekering vervat zit, en het lesgeld waarmee de club z’n reguliere werking bekostigt.

Nieuwe leden schrijven best online in door het digitale inschrijfformulier in te vullen. De bevestigingsmail die je terugkrijgt na het invullen ervan druk je af en breng je mee bij de eerste training.

Het digitaal formulier vind je hier: klik hier

Moest je problemen ondervinden met het digitale formulier, kan je eventueel onderstaand papieren formuliuer afdrukken en meenemen bij de eerste training :

Inschrijfformulier Judoclub Tervuren (1821 downloads )

Bestaande leden of proefleden die reeds een inschrijfformulier hebben ingevuld kunnen hun lidmaatschap vernieuwen/bevestigen door het jaarlijkse lidgeld opnieuw over te schrijven op de clubrekening.
Bestaande leden : je betaald het bedrag voor een heel seizoen. (1ste kolom van de tabel hieronder)
Proefleden : het bedrag dat je bij je eerste seizoen dient te betalen hangt af van wanneer je lid geworden bent. (zie tabel hieronder)
Geen verdere administratie dient te gebeuren.

Bestaande leden : Het lidgeld wordt jaarlijks betaald in september.
Ook als je vergunnig niet in september vervalt maar later in het seizoen, vragen we je om je lidgeld al in september te betalen.
Je vergunning zal dat gewoon met 1 jaar verlengt worden NA je huidige vervaldatum. (je verliest dus geen lidgeld door vroeger te verlengen!)

Groep
Sep-Nov
(=heel seizoen)
Dec-feb
(pro-rata)
Mar->15/05
(pro-rata)
Per Week
Jeugd 1
Jeugd 2 – 3
U10->U15
180€ 140€ 100€ 2
U15+
240€ 190€ 140€ 2
55+ : Kintsugi
145€ 115€ 80€ 1
55+ : Senpai Fit
135€ 105€ 75€ 1

Prijzen zijn inclusief verzekering. (vergunning)
Korting: 20 Euro korting vanaf 2de familie-lid voor leden die onmiddellijk inschrijven voor 1 volledig jaar.

Betalen kan op 3 manieren :

1. Liefst : online via ons betaalformulier
  2. via overschrijving :

IBAN :BE06734426170822 – KBC Bank
    Gegevens : Judoclub Tervuren – 3080 Vossem
    Mededeling : naam en voornaam – “lesgeld / vergunning 2023-2024 ” + je Dojo van voorkeur (Tervuren/Huldenberg)
    (naam en voornaam = naam en voornaam van de judoka!)
  3. Door het scannen van de Paconiq QR code en het CORRECTE bedrag (correcte bedrag vindt u in tabel hierboven) in te brengen.